Saveti

Saveti Profil Yuta

Profil - Yuta

Od osnivanja 1954. godine, YUTA je posebnu pažnju posvećivala unapređenju rada i kvaliteta poslovanja turističkih agencija i drugih svojih članica i zaštiti potrošača turističkih usluga - putnika.

Zahvaljujući mnogobrojnom kvalitetnim članicama, koje realizuju preko 90% organizovanog turističkog prometa u Srbiji, aktivnostima Upravnog odbora i drugih radnih tela, YUTA je uspešno rešavala aktuelne zahteve proistekle donošenjem novim propisa, uz uspostavljanje novih pravila poslovanja usaglašenih sa standardima EU.

Želeći da opravdamo poverenja koje su nam naši putnici ukazali, i u vreme velike svetske krize i u ovoj godini posebnu pažnju posvetili smo kvalitetu pod sloganom „YUTA standard – kvalitet plus”.


U funciji kvaliteta i dodatne zaštiti putnika, već više od pet godina postoji Arbitražni sud YUTE kao nezavisno telo, koje u roku od 30 dana i bez advokatskih troškova, rešava sve nesuglasica izmedju putnika i naših članica. Ponosni smo što je unazad nekoliko godina broj tužbi putnika samo oko 30 godišnje, što je višestruko manje od evropskog proseka i pravi je dokaz kvaliteta naših članica.

YUTA je inicijator regionalnog povezivanja i saradnje sa asocijacijma turističkih agencija iz okruženja. Do sada smo imali nekoliko uspešnih poslovnih i sportskih susreta sa kolegama iz Hrvatske i Makedonije a slede u ovoj godini susreti sa kolegama iz Slovenije i Bugarske, čime se stvaraju pretpostavke za još kvalitetnije poslovanja naših članica a na zadovoljstva svih korisnika naših usluga.

Sve do sada dostignuto, obavezuje nas da dalje unapređujemo već visoke i prepoznatljive standarde našeg poslovanja.

 

YUTA

Najnoviji savet

Koliko se moze verovati agencijama koje nisu članice Yute? Da li je bezbedno putovati sa njima i uplatiti ... »