Alet

Pošalji stranu na:

Vaši utisci

Posetili ste ovu lokaciju?

Registrujte se ili ulogujte i podelite sa nama vaše utiske

Utisci: 1

Ocena
1.2
iki19997 - 01.08.2017 - 13:50h

Kao prvo kada smo ušli u sobi živi raspad sistema. Ulazna vrata samo što se ne sruše kao da je neko pokušao da ih obije. Druga stvar koju sam primetila jeste zidovi koji na više mesta otpadaju. Treća stvar je garnišna koja stoji što bi se reklo na babinom zubu tačno ispod moje glave pa gledam kada će mi pasti na glavu. Četvrta stvar je vodokotlić koji uopšte ne radi, a žica sa uzemnjenjem stoji u vodokotliću. Peta stvar je to što nam je kupatilo bilo stalno mokro jer guma od wc šolje nije valjala. A da zaboravila sam da kažem da smo dobili sobu prljav u koja nije nekoliko meseci čišćena. A i ne može da bude čista kada rade klinci oko 18 godina možda čak i manje. Za ove pare što sam dala za ovaj hotel blagi je užas. Slobodno mogu reći da sam dala 280e za 10 dana u ovom hotelu. Zaboravila sam glavnu stvar imali smo guštera u sobi. Pa smo ga tri dana vijali dok ga nismo isterali. Ubijali stonoge i razne vrste insekata. A takodje sam zaboravila da kažem da vrata od terase ne mogu da se zatvore pa kada je kiša padala sve je unutra bilo mokro. Za sve ovo imam i dokaze i preporučujem svima da ne idu tamo. Ja sam bila na mnogim mestima ovakav užas još nisam videla. Bolje da sam iznajmila kamp za duplo jeftinije pare.I najbolju stvar sam zaboravila da slikam a to jeste sam naziv hotela koji stoji napisan markerom na A4 formatu i piše hotel alet. Zaista da li je vredno više išta komentarisati. I da kažem da za sve ovo imam slike i dokaze.